Dikkat! Hisse %87 Kazandıracak Borsa Aracı Kurum AL Dedi
Dikkat! Hisse %87 Kazandıracak Borsa Aracı Kurum AL Dedi. Borsa İstanbul yükselen trendin başlarında. Şimdi bütün yatırımcılar en doğru ve ucuz hisseyi portföyüne katmak çabasında. Tam da bu dönemde %87 kazanç potansiyeli açıklandı.
14 Temmuz 2025 Pazartesi 08:40
Dikkat! Hisse %87 Kazandıracak Borsa Aracı Kurum AL Dedi. Borsa İstanbul yükselen trendin başlarında. Şimdi bütün yatırımcılar en doğru ve ucuz hisseyi portföyüne katmak çabasında. Tam da bu dönemde %87 kazanç potansiyeli açıklandı.
Tacirler Yatrırım KOTON hissesi için hedef fiyat raporu yayınladı. Kurum hisseye 27 Lira hedef fiyat verdi.
KOTON için AL tavsiyesi veren kurum hissede %87 oranında kazanç elde etmeyi hedefliyor.
Tacirler Yatırım Koton raporu:
Koton için hedef fiyatımızı 27,00 TL'ye çekmemize yol açan talep yumuşaması, BDT pazarındaki kur baskısı ve yüksek finansman giderleri büyüme görünümünü kısa vadede törpülüyor; buna karşın hisse hâlen cari fiyata göre yaklaşık %87 yükseliş alanı sunduğundan “AL” tavsiyemizi koruyoruz. E-ticaretin çift haneli reel büyümesi, Körfez merkezli franchise atağı ve yurt içi talebin kademeli toparlanması, yılın ikinci yarısından itibaren operasyonel ivmeyi yeniden güçlendirecek temel katalizörler olarak öne çıkıyor.
Türkiye'nin önde gelen moda perakendecilerinden Koton, doğrudan yatırımların yanı sıra sermaye gereksinimini hafifleten franchise modeliyle coğrafi ağını genişletiyor. 31 Mart 2025 itibarıyla 242'si Türkiye'de, 207'si yurt dışında olmak üzere toplam mağaza sayısı 449'a ulaştı; yönetim yıl sonuna kadar en az 466 mağazaya çıkmayı ve büyümenin ağırlıklı olarak uluslararası pazarlarda sürmesini hedefliyor. Körfez'de Apparel Group ile kurulan ortaklık sayesinde Kuveyt, Katar ve Umman'a girilirken, mevcut 16 mağazanın verimliliği artırmayı hedefliyor.
Yurt içinde perakende tarafında 2Ç'de hafif bir reel küçülme olasılığı masadayken, agresif indirimlerden kaçınan strateji eticarette kârlılığı korurken hacmi bir miktar aşağı çekebilir. Buna karşılık, Körfez'de Apparel Group ortaklığıyla açılan 16 mağaza capex yükünü Koton'un bilançosuna yansıtmazken verimliliği yukarı taşıyor; yatırımın geri ödeme süresi yaklaşık 2,5 yıl. Uluslararası e-ticaret satışları 1Ç25'te reel %65 artarak fiziksel mağazalardaki durgunluğu kısmen telafi etti. Sadakat programı Koton Club'ın 7,2 milyon üyeye ulaşması veri odaklı pazarlama ve sepet büyüklüğü açısından ilave kaldıraç sağlıyor.
Şirket, IAS 29 uygulanmamış bazda 2025 için konsolide satışlarda yaklaşık %40 büyüme, yıl sonuna kadar en az 466 mağazaya ulaşma ve büyümenin ağırlıklı olarak uluslararası pazarlarda franchise modeliyle sürmesi hedeflerini yineliyor. Operasyonel giderler tarafında maaş zamlarının devreye girdiği 2Ç'ye rağmen sıkı maliyet disiplini uygulanıyor; yönetim 1Ç'deki 391 mn TL zararın bu çeyrekte daha sınırlı kalmasını, hatta kur farkı gelirlerinin desteğiyle alt satırın pozitife dönebileceğini öngörüyor.
Tacirler Yatrırım KOTON hissesi için hedef fiyat raporu yayınladı. Kurum hisseye 27 Lira hedef fiyat verdi.
KOTON için AL tavsiyesi veren kurum hissede %87 oranında kazanç elde etmeyi hedefliyor.
Tacirler Yatırım Koton raporu:
Koton için hedef fiyatımızı 27,00 TL'ye çekmemize yol açan talep yumuşaması, BDT pazarındaki kur baskısı ve yüksek finansman giderleri büyüme görünümünü kısa vadede törpülüyor; buna karşın hisse hâlen cari fiyata göre yaklaşık %87 yükseliş alanı sunduğundan “AL” tavsiyemizi koruyoruz. E-ticaretin çift haneli reel büyümesi, Körfez merkezli franchise atağı ve yurt içi talebin kademeli toparlanması, yılın ikinci yarısından itibaren operasyonel ivmeyi yeniden güçlendirecek temel katalizörler olarak öne çıkıyor.
Türkiye'nin önde gelen moda perakendecilerinden Koton, doğrudan yatırımların yanı sıra sermaye gereksinimini hafifleten franchise modeliyle coğrafi ağını genişletiyor. 31 Mart 2025 itibarıyla 242'si Türkiye'de, 207'si yurt dışında olmak üzere toplam mağaza sayısı 449'a ulaştı; yönetim yıl sonuna kadar en az 466 mağazaya çıkmayı ve büyümenin ağırlıklı olarak uluslararası pazarlarda sürmesini hedefliyor. Körfez'de Apparel Group ile kurulan ortaklık sayesinde Kuveyt, Katar ve Umman'a girilirken, mevcut 16 mağazanın verimliliği artırmayı hedefliyor.
Yurt içinde perakende tarafında 2Ç'de hafif bir reel küçülme olasılığı masadayken, agresif indirimlerden kaçınan strateji eticarette kârlılığı korurken hacmi bir miktar aşağı çekebilir. Buna karşılık, Körfez'de Apparel Group ortaklığıyla açılan 16 mağaza capex yükünü Koton'un bilançosuna yansıtmazken verimliliği yukarı taşıyor; yatırımın geri ödeme süresi yaklaşık 2,5 yıl. Uluslararası e-ticaret satışları 1Ç25'te reel %65 artarak fiziksel mağazalardaki durgunluğu kısmen telafi etti. Sadakat programı Koton Club'ın 7,2 milyon üyeye ulaşması veri odaklı pazarlama ve sepet büyüklüğü açısından ilave kaldıraç sağlıyor.
Şirket, IAS 29 uygulanmamış bazda 2025 için konsolide satışlarda yaklaşık %40 büyüme, yıl sonuna kadar en az 466 mağazaya ulaşma ve büyümenin ağırlıklı olarak uluslararası pazarlarda franchise modeliyle sürmesi hedeflerini yineliyor. Operasyonel giderler tarafında maaş zamlarının devreye girdiği 2Ç'ye rağmen sıkı maliyet disiplini uygulanıyor; yönetim 1Ç'deki 391 mn TL zararın bu çeyrekte daha sınırlı kalmasını, hatta kur farkı gelirlerinin desteğiyle alt satırın pozitife dönebileceğini öngörüyor.