Kanal İstanbul tarihi sonrası Emlak Konut’ta hareketlilik!

Emlak Konut Kanal İstanbul ? Kanal İstanbul projesinde ilk kazmanın vurulacağı tarih 26 Haziran olarak belirlendi. Emlak Konut Kanal İstanbul ?

kanal i̇stanbul tarihi sonrası emlak konut’ta hareketlilik!
Google News

Emlak Konut Kanal İstanbul ? Kanal İstanbul projesinde ilk kazmanın vurulacağı tarih 26 Haziran olarak belirlendi. Emlak Konut Kanal İstanbul ?

Emlak Konut Kanal İstanbul

500 bin kişiye istihdam sağlanacak

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 2011’de açıkladığı ve kamuoyunda “çılgın proje” olarak bilinen Kanal İstanbul Projesi kapsamında 6 köprü inşa edilecek. Söz konusu köprülerden ilkinin temeli de haziran ayı sonunda atılacak.

Yaklaşık maliyeti 15 milyar dolar olan Kanal İstanbul Projesi kapsamındaki yapılacak 6 köprünün maliyeti ise 1,4 milyar dolar olacak.

Çevresine iki şehrin inşa edileceği kanalın yapımı sırasında 500 bin kişiye istihdam sağlanacak. Yaklaşık 200’e yakın bilim insanıyla hazırlanan ve en az 5 yıl sürmesi beklenen projede, hiçbir yeşil alan zarar görmeyecek. İfadeleri geçti.

#EKGYO HAREKETLİ GÜN

Emlak Konut Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Anonim Şirketi

Sektör: Gayrimenkul Yat. Ort.

Faaliyet Alanı: Gayrimenkul yatırım ortaklığı

Pazar: Yıldız Pazar

Dahil Endeksler: XU100, XU050, XU030, XUTUM, XUMAL, XGMYO, XTMTU, X030S, X100S, XYLDZ, X10XB, X100C, X030C

Kayıtlı Sermaye: 4.000.000.000

Ödenmiş Sermaye: 3.800.000.000

Halka Arz Tarihi: 23.11.2010

Halka Açıklık Oranı (%): 51

15:38 İŞLEM HACMİ: 328.393.660TOPLAM İÇİNDEKİ PAYI: %17

Projenin Amacı

Yılda yaklaşık 43.000 geminin geçtiği İstanbul Boğazı, en dar yeri 698 m olan doğal bir su yoludur. Gemi trafiğinde tonajlardaki artış, teknolojik gelişmeler sonucu gemi boyutlarının büyümesi ve özellikle akaryakıt ve benzeri diğer tehlikeli/zehirli maddeleri taşıyan gemi (tanker) geçişlerinin artması, İstanbul üzerinde büyük baskı ve tehdit oluşturmaktadır.

İstanbul Boğazı’nda su yolu ulaşımını riske eden keskin dönüşler, kuvvetli akıntılar ve transit gemi trafiği ile dik kesişen kent içi deniz trafiği mevcuttur. Boğaz’ın her iki yakasında yüzbinlerce sakin yaşamaktadır. Boğaziçi gün içinde milyonlarca İstanbullu için ticaret, yaşam ve geçiş yeridir. Boğaz, geçen gemi trafiğinin oluşturduğu riskler açısından her geçen yıl daha tehlikeli hale gelmektedir. 100 yıl öncesinde 3-4 bin olan yıllık gemi geçiş sayısı artmış ve bugün 45-50 bine ulaşmıştır.Seyir emniyetinin arttırılması için uygulanan tek yönlü trafik organizasyonu nedeniyle büyük gemiler için Boğaz’da ortalama bekleme süresi, beklemeye takılan her gemi için yaklaşık 14,5 saattir. Bekleme süresi bazen gemi trafiğine ve hava şartlarına bazende yaşanacak bir kaza veya arızaya bağlı olarak 3-4 günü,hatta haftayı bulabilmektedir.

Bu çerçevede, İstanbul Boğazı’na alternatif bir geçiş koridorunun planlanması zorunlu hale gelmiştir. Kanal İstanbul ile günde 500 bin yolcuyu seyahat ettiren şehir hatlarıyla transit geçiş yapan gemilerin 90 derecelik dik kesişmelerinin yaratacağı ölümcül olabilecek kaza risklerinin önüne geçilerek, halkımız için güvenli bir seyahat sağlanabilecektir. Aynı zamanda kent içi ulaşımda denizyolunun payının arttırılması mümkün olabilecektir.

Bizleri twitter üzerinden takip ederek özel haberlere ilk siz ulaşabilirsiniz. Telegram kanalımıza üye olup anında şirket haberlerine ulaşabilirsiniz=> https://t.me/paraajansi

paraajansı

Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmamış.
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, yetkili kuruluşlar tarafından kişilerin risk ve getiri tercihleri dikkate alınarak kişiye özel sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler ise genel niteliktedir. Bu tavsiyeler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.
<