Pınar Süt bilanço geldi net kar 3 kat arttı!

Borsa İstanbul’un köklü şirketlerinden olan Pınar Süt bilanço geldi 2022 ilk çeyrek bilanço detaylarına göre şirket net karlılığı 3 kat arttı. Yeni temettü dağıtan hisse de neler oluyor?

pınar süt bilanço geldi net kar 3 kat arttı!
Google News

Borsa İstanbul’un köklü şirketlerinden olan Pınar Süt bilanço geldi 2022 ilk çeyrek bilanço detaylarına göre şirket net karlılığı 3 kat arttı. Yeni temettü dağıtan hisse de neler oluyor?

Pınar Süt bilanço geldi net kar 3 kat arttı Yeni temettü dağıtan hisse de neler oluyor? Merak edilenler ve daha fazlası haberimizde…

Pınar Süt Bilanço detaylarına göre

ÖZET GELİR TABLOSU(X1000)2022/32021/3
Satışlar1.037.143556.032
Brüt Kar178.86784.478
Esas Faaliyet Karı117.69245.375
FAVÖK110.24138.380
Net Dönem Karı80.85832.608
Pınar Süt bilanço
ÖZET BİLANÇO(X1000)2022/32021/12
Dönen Varlıklar1.657.8771.247.784
Duran Varlıklar2.136.8912.139.539
Finansal Borçlar635.328511.297
Net Borç630.575471.047
Özkaynaklar1.986.2221.950.852
pınar süt bilanço

Çarpanlar

F/K7.74
FD/FAVÖK8.30
PD/DD0.65
PEG0.03
Net Borç/FAVÖK2.74
pınar süt bilanço

Kaynak Dağılımı Özkaynaklar: 52%Kısa Vade Yük.: 38%Uzun Vade Yük.: 8%

Şirket Detayları

Fiili Dolaşım Oranı38.12
Hisse Başına Kar3.68
Ödenmiş Sermaye44,951,051
Piyasa Değeri1,282,003,975
SektörlerGıda ve İçecek
Pınar Süt bilanço
pınar süt bilanço Pınar Süt Hakkında

Kurulduğu yıl olan 1973 tarihinden bu yana tüketicilerinin kaliteli tercihi olan ve gıda sektöründe liderliğini sürdüren PINAR, süt, et, su ürün gamında farklı tüketici ihtiyaçlarını karşılayan ürünlerle çok geniş ürün yelpazesine sahip bir markadır. Dünya trendlerini yakından takip eden PINAR, birçok ürün gamında liderliğini sürdürmektedir. PINAR gıda sektöründe Türkiye’yi ilklerle tanıştırmıştır.

Yaşar Holding ‘e bağlı Pınar Süt, Pınar Et, Yaşar Birleşik Pazarlama, Çamlı Yem Besicilik, Pınar Su, ve Pınar Foods şirketleri, 5 binden fazla çalışanı ile faaliyetlerini sürdürmektedir.

Ülke ekonomisindeki giderek artan rekabet ortamı, şirketler için güçlü markalar yaratma gerekliliğini her zamankinden daha önemli kılıyor. Tüketicinin tercih ettiği marka olmak, sürdürülebilir karlılığı sağlamak ve uluslararası pazarlara açılmak marka olmanın gereklerini yerine getirmekle mümkün.

PINAR, tüketici odaklı olarak çalışmalarını yönlendirerek ve sunduğu kaliteden asla taviz vermeyerek tüketicisine sonsuz güven veriyor. Kurulduğundan bu yana tüketiciye sağlık, lezzet, yenilik kaynağı olan ürünler sunan Pınar, milyonlarca insan için nesiller boyu bir “Yaşam Pınarı” oldu. Bu yaşam pınarı, temelinde yatan üç ana unsura dayalı olarak doğdu, büyüdü, gelişti: “Sağlık, Lezzet ve Yenilik…”

PINAR, Türkiye’de sağlıklı süt ve süt ürünleri kavramını yerleştiren ilk markadır. Artan çeşitleriyle Türkiye’nin “Yenilik”, “Sağlık”, “Lezzet” ve “Yaşam Pınarı” olmaya çalışmaktadır. PINAR , süt, et, su vb. ürünleriyle yalnız iç tüketim olarak değil; dünyanın çeşitli ülkelerinde tüketicilerce tercih edilen bir marka olarak “Bölgesel Güç” olma yolunda hızla ilerliyor. PINAR‘ a duyulan güven sadece Türkiye sınırları içerisinde kalmamış Ortadoğu ülkeleri, Türki Cumhuriyetler, Almanya vb. gibi pek çok ülkeye taşmıştır.

Başarılı bir marka olmanın en önemli kriteri ilk faaliyet sonrasında girilen yeni alanlarda da marka kimliğini aynı tutarlılıkla taşıyabilmek ve çeşitlenen ürünlere markanın ortak imajını yansıtabilmektir. Bir süt ve süt ürünleri markası olarak doğan Pınar, geçen zaman zarfında gıda sektörünün farklı alanlarında birçok ilki gerçekleştirdi. İlk sağlıklı uzun ömürlü sütü, ilk hazır mayonezi, ilk krem peyniri, ilk dondurulmuş et ürünlerini, ilk paketli hindi ürünlerini ve ilk geri dönüşsüz ambalajlı suyu Türk insanına sunan Pınar, sahip olduğu geniş ürün yelpazesinin her üyesinin Pınar imajı şemsiyesi altında olmasına dikkat etti ve toplam marka imajını büyüterek korudu.

PINAR, süt, su ve et sektöründe tüketicinin en memnun olduğu ve güvendiği markadır. Dış Ticaret Müsteşarlığı, Türkiye İhracatçılar Meclisi ve İhracatçılar Birliği tarafından kaliteli Türk ürünlerinin dünya pazarına tanıtımı ve Türk malı imajının dünyada yerleştirilmesi amacıyla geliştirilen “Turquality” projesi içinde yer alarak Türkiye’yi ve Türk ürünlerini yurtdışında temsil etmektedir.

Bizleri twitter üzerinden takip ederek özel haberlere ilk siz ulaşabilirsiniz. Telegram kanalımıza üye olup anında şirket haberlerine ulaşabilirsiniz=> https://t.me/paraajansi

paraajansı Takip İçin üye olmayı unutmayın Bu şirket bugün pazar değiştiriyor

Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmamış.
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, yetkili kuruluşlar tarafından kişilerin risk ve getiri tercihleri dikkate alınarak kişiye özel sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler ise genel niteliktedir. Bu tavsiyeler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.
<