Çin’de Clubhouse’a erişim kısıtlandı

Son günlerin popüler sosyal medya platformu Clubhouse’un Çin’deki kullanıcıları, sosyal medya platformuna erişemediklerini belirtti. Hafta sonu Çin yönetiminin tabu olarak gördüğü konular Tayvan ve Sincan ile ilgili Clubhouse odalarında tartışmalar hızlanmıştı

çin’de clubhouse’a erişim kısıtlandı
Google News

Çin’de hafta sonu Tayvan ve Sincan Uygur bölgesinde yaşananlara ilişkin son zamanların popüler sosyal medya uygulaması Clubhouse’da yaşanan tartışmaların hızla artması sonrasında platformun Çinli kullanıcıları Clubhouse’a erişemediklerini belirtti.

Bloomberg’in haberine göre Clubhouse’a erişimin kısıtlanmasıyla ilgili kullanıcıların şikayetleri, Çin’deki diğer sosyal medya platformları olan Twitter benzeri Weibo ve Wechat uygulamalarında gündeme getirildi. Weibo’da Clubhouse hashtag’i 51 milyonluk paylaşıma ulaştı

Hafta sonu Clubhouse odalarındaki Tayvan ve Sincan Uygur bölgesiyle ilgili tartışmalara binlerce kişi katılmıştı. Uygulama bu konularda tartışmalara katılmak isteyen dünyanın farklı bölgelerindeki Çinlileri bir araya getirmişti.

Ülkede uygulama hızla popülerleşmişti. Çin’de Clubhouse’e yönelik yoğun ilginin ardından Alibaba e-ticaret platformunda uygulamanın davetiyeleri yaklaşık 45 dolara satışa çıkarılmıştı.

(Bloomberght)

Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmamış.
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, yetkili kuruluşlar tarafından kişilerin risk ve getiri tercihleri dikkate alınarak kişiye özel sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler ise genel niteliktedir. Bu tavsiyeler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.
<