Migros'tan e-spor turnuva platformu

aselsan’dan tanklara ‘üçüncü göz’
Google News

İSTANBUL (AA) – Migros, e-spor alanında kendi turnuva platformunu hayata geçirdi.

Migros'un açıklamasına göre, E-spor Kulüpler Birliği'nin ilk resmi sponsoru olan şirket, bu alanda bir ilke atarak kendi turnuva platformunu devreye aldı.

Oyunseverlerin heyecanla karşıladığı ve yoğun ilgi gösterdiği platform, 13 Ağustos'ta ilk turnuva serilerine başladı. e-sporun en popüler oyunları League of Legends, Zula, FIFA ve Valorant kategorilerinin yer alacağı turnuva 6 hafta sürecek.

Her haftanın birincisine 5 bin Money kazandıracak turnuvada, 4 dalda toplam 25 bin TL değerinde Money ödülü verilecek.

E-spor Kulüpler Birliği'nin ilk resmi sponsoru olarak Türkiye'de e-spor'un gelişimine destek veren ve 81 ildeki mağazalarında popüler oyunların kodlarına erişim imkanı sağlayan Migros'un merakla beklenen turnuvasında 17-20 Eylül'de gerçekleşecek final oyunları, e-spor dünyasının nabzını yükseltecek.

Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmamış.
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, yetkili kuruluşlar tarafından kişilerin risk ve getiri tercihleri dikkate alınarak kişiye özel sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler ise genel niteliktedir. Bu tavsiyeler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.
<