Hazine ve Maliye Bakanı Albayrak'tan bankalara 'dayanışma taahhüdü' mesajı

hazine ve maliye bakanı albayrak'tan bankalara 'dayanışma taahhüdü' mesajı
Google News

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, bankaların taahhütlere aykırı uygulamasıyla karşılaşan vatandaşların, durumlarını Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumunun (BDDK) şikayet hatlarına aktarabileceğini bildirdi.

Twitter hesabından değerlendirmede bulunan Albayrak, bankaların, iş dünyasına ve vatandaşlara verdiği dayanışma taahhütlerinin takipçisi olacaklarını vurguladı.

Albayrak, “Taahhütlere aykırı uygulamayla karşılaşan tüm vatandaşlarımız, BDDK’nin şikayet hatlarına durumlarını aktarabilirler.” ifadesini kullandı.

Vatandaş için şikayet kanalları

Bakan Albayrak’ın paylaşımında yer alan infografikte ise “Kovid-19 ile mücadelede bankalar tarafından verilen destek taahhütlerine aykırı durum tespit eden vatandaşlarımız, BDDK iletişim kanallarına başvuru yaparak bilgi edinebilecek, durumlarını ileterek hızla çözüme ulaşabilecek.” ifadesi kullanıldı.

İnfografikte, dilekçeyle başvuracak vatandaşlar için iletişim ve adres bilgileri verilirken, “https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/” adresinden de online şikayette bulunulabileceği aktarıldı.

Twitter üzerinden ise “HmbSosyalMedya” etiketiyle şikayette bulunulabilecek. Şikayet için kullanılabilecek çağrı merkezi numarası ise “0850 222 23 35” olarak duyuruldu.

Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmamış.
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, yetkili kuruluşlar tarafından kişilerin risk ve getiri tercihleri dikkate alınarak kişiye özel sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler ise genel niteliktedir. Bu tavsiyeler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.
<