Monster Notebook’tan Avrupa’nın en büyük oyun mağazası
Yeni pazarlara girmek için fırsatları değerlendirdiklerini söyleyen Monster Notebook CEO’su Yılmaz, “Berlin’de 1000 metrekare büyüklüğündeki bir alanda Avrupa’nın en büyük oyun ve deneyim mağazasını açacağız” dedi
Monster Notebook Kurucu ve Üst Yöneticisi (CEO) İlhan Yılmaz, 2020 yılının dünyaya açılma yılı olacağını kaydetti. Berlin’de yaklaşık bin metrekare büyüklüğündeki bir alanda Avrupa’nın en büyük oyun ve deneyim mağazasını açacaklarını belirten CEO Yılmaz, “Dubai’de ofisimizin etkinliğini artıracağız. Avrupa’da marka bilinirliğiyle ilgili çalışmalar yapacağız” dedi.
En çok bilinen oyun markası
Yüksek performanslı ve dayanıklı dizüstü bilgisayarları “oynayamadığınız oyun olursa ürünü iade alıyoruz” prensibiyle sunduklarını ifade eden İlhan Yılmaz, İpsos araştırmasına göre Monster Notebook’un Türkiye’nin en çok bilinen oyun bilgisayarı markası olduğunu ifade ederek şöyle devam etti: “Satış sonrası hizmetler konusunda bir ekol haline geldik diyebiliriz. Oynayamadığınız oyun olursa ya da ilk 15 gün içinde eğer üründen memnun kalmazsanız iade edebiliyorsunuz.
Ömür boyu bakım garantisi
Bizim için memnuniyet çok önemli kriter. İnsanlar ömürleri boyunca bilgisayar kullanıyorlar. Bir markayala ilgili problem yaşadığı zaman güvenlerini yitiriyorlar. Biz ömür boyu bakım garantisi veriyoruz. Cihaz çalışıyor olduğu müddetçe altı ayda bir bakım temizliği yapıyoruz. Kargo gönderim ve geri gönderim ücretlerini biz karşılıyoruz. 2006 yılında bizden alınan bilgisayarın rutin bakımlarını yaptık ve geri gönderdik.
‘Türkiye oyun pazarında büyüdü’
Odağımızda ‘gamer’ diye tabir edilen kitle var. Fakat bizim bilgisayarlarımız sadece oyun oynamak için kullanabileceğiniz bilgisayarlar değil. Mimarlık, tasarım, animasyon ve savunma sanayisinde kullanılabilecek düzeyde yüksek performans gösterebilecek bilgisayarlar da üretiyoruz. Hedefimiz Türkiye’den bir dünya markası çıkarmak. Türkiye oyun pazarı globaldeki gelişmeye de bağlı olarak bu sene yaklaşık yüzde 10 büyüme gösterdi. 800 milyon dolarlık bir hacmi geride bırakan Türkiye oyun pazarının 2022’de bir milyar doları aşması bekleniyor. Yeni pazarlara giriş fırsatlarını değerlendireceğiz. 20 farklı ülkede marka tescil çalışmalarını yürütüyoruz. Ayrıca, e-spor alanını çok önemsiyoruz.”
FURKAN GENÇOĞLU İstanbul AA