29 Liradan 45 Liraya Yükseldi Hedef 67,50 Lira
29 Liradan 45 Liraya Yükseldi Hedef 67,50 Lira. Tacirler Yatırım MAVI hissesine hedef fiyat raporu yayınladı. Zaten yükselen trendde olan hisse için hedefler hala çok yüksek.

Yayınlama Tarihi: 14.07.2025 16:45
—
Son Güncelleme: 14.07.2025 16:45
29 Liradan 45 Liraya Yükseldi Hedef 67,50 Lira. Tacirler Yatırım MAVI hissesine hedef fiyat raporu yayınladı. Zaten yükselen trendde olan hisse için hedefler hala çok yüksek.
MAVI Haziran ayı başında 29 Lira fiyattan yükselen trende girmişti. Hisse düzenli bir şekilde yükseliyor. Bu arada Tacirler Yatırım hisse için hala olumlu düşündüğünü açıklayan bir rapor yayınladı.
Tacirler Yatırım MAVI hissesine 67,50 Lira hedef fiyat tespit etti ve AL tavsiyesi verdi. Bu günkü fiyatlarla hissede %60 kazanç potansiyeli mevcut.

Tacirler Yatırım Mavi Giyim MAVI raporu:
Mavi Giyim için 12 aylık 67,50 TL hedef fiyatımızı koruyoruz; hisse, cari seviyeden yaklaşık %60 yükseliş potansiyeli sunuyor. ABD’de devreye giren yeni mağaza yatırımları, Türkiye’de dezenflasyon sürecinin iç talebi canlandırması ve şirketin 6,1 milyar TL net nakit pozisyonu, kârlılığı destekleyecek temel unsurlar olarak öne çıkıyor. Bu bileşenler, yüksek baz nedeniyle zayıf geçen ilk çeyreğin ardından yılın geri kalanında satış büyümesi ve marj toparlanması beklentimizi güçlendiriyor.
Türkiye’nin lider denim ve genç giyim markalarından biri olan Mavi, 2024 sonunu 336 mağaza ile kapattıktan sonra 2025’e 352 mağaza ile başladı ve yıl içinde Türkiye’de net 20, yurtdışında ise 8 yeni mağaza açmayı hedefliyor. Şirket, New York merkezli bağlı ortaklığı “Mavi US Retail LLC” yoluyla Kuzey Amerika pazarında ölçek büyütmeyi hedefliyor; bu hamle, döviz bazlı gelir payını artırarak kur riskine karşı ek koruma sağlayacak. Türkiye’de nominal %35’in üzerinde konsolide ciro artışı ve %17,5’in üzerinde FAVÖK marjı hedefi, düşük borçluluk seviyesi sayesinde büyük ölçüde özkaynakla finanse edilen mağaza açılış programıyla tutarlı görünüyor.
Mavi’nin 1Ç25 sonuçlarını nötr karşılamıştık. Yüksek baz etkisi nedeniyle 1Ç25’te konsolide satışlar %14 daralarak 9,8 milyar TL’ye geriledi; buna rağmen brüt kâr marjı %52,2, IFRS-16 hariç FAVÖK marjı ise %20,6 seviyesinde korundu. Şirket aynı dönemde 810 milyon TL net kâr açıkladı. Mayıs verileri, Türkiye perakende satışlarında nominal %46 (LFL %41) ve online kanalda %35 büyümeyle güçlü toparlanmaya işaret ediyor; bu ivmenin 2Ç’den itibaren gelir artışını hızlandırmasını bekliyoruz.
Mart ayındaki değerlendirmemizde, enflasyonla mücadele tedbirlerinin tüketici harcamalarını sınırlayabileceğine ve üretim maliyetlerinde artış yaratabileceğine dikkat çekmiştik. Bununla birlikte, yılın ikinci yarısında makro koşulların iyileşmesi, yönetimin etkin maliyet-fiyatlama politikaları ve ABD ile Avrupa’da açılacak yeni mağazaların sağlayacağı ek gelir akışı sayesinde Mavi’nin 2025-26 döneminde hem büyüme hem kârlılık hedeflerine sağlam bir zemin oluşturacağına inanıyoruz.
MAVI Haziran ayı başında 29 Lira fiyattan yükselen trende girmişti. Hisse düzenli bir şekilde yükseliyor. Bu arada Tacirler Yatırım hisse için hala olumlu düşündüğünü açıklayan bir rapor yayınladı.
Tacirler Yatırım MAVI hissesine 67,50 Lira hedef fiyat tespit etti ve AL tavsiyesi verdi. Bu günkü fiyatlarla hissede %60 kazanç potansiyeli mevcut.

Tacirler Yatırım Mavi Giyim MAVI raporu:
Mavi Giyim için 12 aylık 67,50 TL hedef fiyatımızı koruyoruz; hisse, cari seviyeden yaklaşık %60 yükseliş potansiyeli sunuyor. ABD’de devreye giren yeni mağaza yatırımları, Türkiye’de dezenflasyon sürecinin iç talebi canlandırması ve şirketin 6,1 milyar TL net nakit pozisyonu, kârlılığı destekleyecek temel unsurlar olarak öne çıkıyor. Bu bileşenler, yüksek baz nedeniyle zayıf geçen ilk çeyreğin ardından yılın geri kalanında satış büyümesi ve marj toparlanması beklentimizi güçlendiriyor.
Türkiye’nin lider denim ve genç giyim markalarından biri olan Mavi, 2024 sonunu 336 mağaza ile kapattıktan sonra 2025’e 352 mağaza ile başladı ve yıl içinde Türkiye’de net 20, yurtdışında ise 8 yeni mağaza açmayı hedefliyor. Şirket, New York merkezli bağlı ortaklığı “Mavi US Retail LLC” yoluyla Kuzey Amerika pazarında ölçek büyütmeyi hedefliyor; bu hamle, döviz bazlı gelir payını artırarak kur riskine karşı ek koruma sağlayacak. Türkiye’de nominal %35’in üzerinde konsolide ciro artışı ve %17,5’in üzerinde FAVÖK marjı hedefi, düşük borçluluk seviyesi sayesinde büyük ölçüde özkaynakla finanse edilen mağaza açılış programıyla tutarlı görünüyor.
Mavi’nin 1Ç25 sonuçlarını nötr karşılamıştık. Yüksek baz etkisi nedeniyle 1Ç25’te konsolide satışlar %14 daralarak 9,8 milyar TL’ye geriledi; buna rağmen brüt kâr marjı %52,2, IFRS-16 hariç FAVÖK marjı ise %20,6 seviyesinde korundu. Şirket aynı dönemde 810 milyon TL net kâr açıkladı. Mayıs verileri, Türkiye perakende satışlarında nominal %46 (LFL %41) ve online kanalda %35 büyümeyle güçlü toparlanmaya işaret ediyor; bu ivmenin 2Ç’den itibaren gelir artışını hızlandırmasını bekliyoruz.
Mart ayındaki değerlendirmemizde, enflasyonla mücadele tedbirlerinin tüketici harcamalarını sınırlayabileceğine ve üretim maliyetlerinde artış yaratabileceğine dikkat çekmiştik. Bununla birlikte, yılın ikinci yarısında makro koşulların iyileşmesi, yönetimin etkin maliyet-fiyatlama politikaları ve ABD ile Avrupa’da açılacak yeni mağazaların sağlayacağı ek gelir akışı sayesinde Mavi’nin 2025-26 döneminde hem büyüme hem kârlılık hedeflerine sağlam bir zemin oluşturacağına inanıyoruz.