Deniz Yatırım Paylaştı! Hedef Fiyat 1050.00 TL!
Deniz Yatırım 8 Ocak 2025 tarihli raporunda 4 farklı hisse için hedef fiyat paylaştı. Bununla birlikte sektör görünümlerini değerlendirdi. Detaylar haberin devamında...
Deniz Yatırım, TOFAŞ TÜRK OTOMOBİL FABRİKASI A.Ş. (TOASO) Hedef Fiyatını Açıkladı: 255.00 TL!
Deniz Yatırım, 8 Ocak 2025 tarihinde yayınlanan raporda TOFAŞ TÜRK OTOMOBİL FABRİKASI A.Ş. (TOASO) hedef fiyatını açıkladı. Yeni açıklanan hedef fiyat 255.00 TL
Yatırımcılara "Tut" tavsiyesi verildi.
Deniz Yatırım, TÜRK TRAKTÖR VE ZİRAAT MAKİNELERİ A.Ş. (TTRAK) Hedef Fiyatını Açıkladı: 1050.00 TL!
Deniz Yatırım, 8 Ocak 2025 tarihinde yayınlanan raporda TÜRK TRAKTÖR VE ZİRAAT MAKİNELERİ A.Ş. (TTRAK) hedef fiyatını açıkladı. Yeni açıklanan hedef fiyat 1050.00 TL
Yatırımcılara "Al" tavsiyesi verildi.
Deniz Yatırım, OTOKAR OTOMOTİV VE SAVUNMA SANAYİ A.Ş. (OTKAR) Hedef Fiyatını Açıkladı: 633.30 TL!
Deniz Yatırım, 8 Ocak 2025 tarihinde yayınlanan raporda OTOKAR OTOMOTİV VE SAVUNMA SANAYİ A.Ş. (OTKAR) hedef fiyatını açıkladı. Yeni açıklanan hedef fiyat 633.30 TL
Yatırımcılara "Tut" tavsiyesi verildi.
Deniz Yatırım, BRİSA BRIDGESTONE LASTİK SANAYİ A.Ş. (BRISA) Hedef Fiyatını Açıkladı: 124.20 TL!
Deniz Yatırım, 8 Ocak 2025 tarihinde yayınlanan raporda BRİSA BRIDGESTONE LASTİK SANAYİ A.Ş. (BRISA) hedef fiyatını açıkladı. Yeni açıklanan hedef fiyat 124.20 TL
Yatırımcılara "Al" tavsiyesi verildi.
Bununla birlikte Deniz Yatırım ESG skor durumlarını paylaştı.
Paylaşılan verilere göre:
Deniz Yatırım'ın araştırması kapsamında şirketlerin 2024 temettü performansları:
Ayrıca Deniz Yatırım, otomotiv sektörü ile ilgili değerlendirmelerini paylaştı:
"İç tüketimde devam eden yavaşlama ve 2024 yılında çeşitli nedenler dolayısıyla görmediğimiz zayıflamanın etkilerini 2025 yılında görmeyi bekliyoruz. Ancak, 2024 yılındaki beklentimiz kadar agresif değiliz. Araç satışlarının, 2025 yılında 1 milyon bandında olmasını öngörüyoruz. Araç satış rakamlarında elektrik araçların önemli rol oynayacağını düşüyoruz."
"Operasyonel zayıflamanın devam etmesini bekliyoruz. 2024 yılında operasyonel karlılığı etkileyen faktörlerin, 2025 yılında da devam etmesini öngörüyoruz. Bunların en üst sırasında da güçlü TL yer alırken, artan rekabetin de fiyatlamalarda önemli rol oynayacağını düşünüyoruz."
"Otomotiv sektörü şirketlerinin 2025 yılında temettü ödemeleri ile ön planda olmasını bekliyoruz. Araştırma kapsamımızda yer alan otomotiv şirketleri, operasyonel karlılıklarına ek olarak net kar tarafında da güçlü sonuçlar açıkladılar. Tarihsel geçmişlerine baktığımızda; Ford Otosan 21 yıldır, Tofaş 20 yıldır kesintisiz şekilde temettü ödemesi gerçekleştirirken, Doğuş Otomotiv son 20 yılda 15 kez temettü ödemesi ile karşımıza çıkmaktadır. Son kapanış verilerine göre, 2025 yılında Doğuş Otomotiv, Ford Otosan, Tofaş ve için temettü verimliliği tahminlerimiz sırasıyla %9,9, %4,7 ve %1,1 işaret etmekte."
"BRISA tarafında 2024 yılında, tüketici talebi kaynaklı büyüme görürken, ticari tarafın zayıf kaldığını takip ettik. Son çeyrekte daha güçlü sonuçlar görmeyi beklerken, 2025 yılında tüketici talebinde benzer seyir, ticari tarafta ise toparlanma olmasını öngörüyoruz. 2024’te alınmaya başlanan aksiyonların, 2025 yılında net işletme sermayesinde iyileşme sağlamasını bekliyoruz."
"2023’teki rekor operasyonel yılın ardından 2024’te normalleşmenin görüldüğü traktör pazarındaki lider konumu, Erenler Fabrikası’na yapacağı yatırım ile maliyet & operasyonel etkinliği artırmayı planlaması TTRAK için, ticari araçlar piyasasındaki etkinliğine ek olarak, askeri araçlar segmentinde Romanya'dan alınan ihalenin finansallarına pozitif yansıması OTKAR için takip edilecek başlıklardır"