Nestle 2027’ye Kadar 2,83 Milyar Dolar Tasarruf Hedefliyor!

Dünyanın en büyük gıda şirketlerinden Nestle, 2027'ye kadar 2,83 milyar dolar tasarruf sağlamayı hedefliyor. Şirket, reklam ve pazarlama harcamalarını artırmayı planlarken, su ve premium içecek işlerini yeniden yapılandıracak. Detaylar haberin devamında...

nestle
Google News

Nestle, 2027 yılına kadar 2,5 milyar İsviçre frangı, yani yaklaşık 2,83 milyar dolar maliyet tasarrufu sağlamayı hedeflediğini açıkladı.

Nestle CEO'su Laurent Freixe, büyüme stratejilerini güçlendirmek amacıyla çalışmalara başladı.

Şİrket maliyetlerini düşürmeyi hedefliyor.

Bununla birlikte şirket reklam ve pazarlama harcamalarını artırmayı planlıyor.

Bununla birlikte su ve premium içecek işlerinin işleyişinde de değişikliğe gidiliyor.

Büyüme Beklentileri

Nestlé, orta vadede organik büyümenin %4’ün üzerinde olmasını bekliyor.

Ayrıca temel ticaret faaliyet kâr marjının ise %17 seviyelerine yükselmesi tahminler arasında.

Şirket 2025 yılı itibarıyla toplam satışlarının %9’unu reklam ve pazarlama harcamalarına ayırmayı amaçlıyor.

İlgili oran, 2023’te %7,7’ye çıkarken, bir önceki yıla göre 80 baz puanlık bir artış gösterdi.

Nestlé'nin bir diğer stratejik hamlesiyse su ve premium içecek işlerinin işleyişine yönelik olacak.

1 Ocak 2025’ten itibaren, bu sektörler bağımsız küresel birimler olarak yeniden yapılandırılacak

Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmamış.
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, yetkili kuruluşlar tarafından kişilerin risk ve getiri tercihleri dikkate alınarak kişiye özel sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler ise genel niteliktedir. Bu tavsiyeler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir.
<